The little bird design

Mi/ki a TLB design?

The little bird design rövid története

2017. október 07. - Adél Kecskeméti

Van egy ötleted, de nem találsz hozzá embert, aki kivitelezné? Ekkor eldöntöd, hogy megpróbálod magad csinálni, majd jön a felismerés, hogy tulajdonképpen örömöd leled benne és annyira nem is vagy béna hozzá. Így született meg 2016-ban a The little bird design.

 

tlbadel.jpg

 

Esküvői készületek közepette a meghívó design fontos kérdéssé válik. Folyamatosan ötleteket gyűjtesz az egyik legismertebb inspirációs oldalról (Pinterest), majd azon kapod magad, hogy te szeretnéd elkészíteni az esküvői meghívókat… emellett feltör benned a csajos szemléletmód, hogy „különben is milyen romantikus, hogy hozzáadsz valami maradandót ahhoz az egyetlen naphoz, melynek tökéletességére görcsösen vágysz, még akkor is, ha egy év múlva a szétosztott meghívók valahol a süllyesztőben végzik (kivéve az örömszülőket, az ő polcukon évek múlva is ott díszeleg majd)”.

Hát így vágtam bele, mindenféle grafikai előképzettség nélkül a meghívó-tervezésbe. Az első néhány hónapom csak infógyűjtéssel telt: hogyan kezdjek hozzá, mire van szükség egy ilyen projekthez, stb. Rengeteg időt töltöttem a grafikai program megismerésével, órákat tudtam molyolni benne, melyik parancs mit jelent, mit tudok vele szerkeszteni. Majd jó pár hét gyakorlás után belevágtam a saját meghívó megtervezésébe. Mikor kész lettem a végleges verzióval, kiválasztottam a papírt, vettem egy hiper-szuper nyomtatót, végül büszkén, kezemben tartottam az első meghívót.

Felbuzdulva több eltérő stílusú meghívó prototípusát terveztem, majd kiviteleztem, hogy legyen egy kezdő csomag, a számomra bizalmat szavazó megrendelőimnek. Az esküvői vonal mellé megkeresésekre társultak névjegykártyák, árlisták, üdvözlőlapok. Ekkor döntöttem úgy, hogy nem fogok annyira mereven az esküvői meghívók tervezéséhez ragaszkodni. Helyébe lépett a papírdesign megnevezés, így ezt nem kell külön részletezni, mert mindenki számára világos, hogy ebbe a névjegykártyától, az ültetésrenden át a köszöntőlapig bármi beletartozhat.

adel_munkaban.jpg

A papírdesign mellett a videózásba is belekóstoltam. A YouTube-csatornám négy videót élt meg eddig… Videóim DIY kategóriában készültek, és próbáltam olyan ötleteket adni nézőimnek, amik egyszerű összetevőik miatt, pár szász forintból kihozhatók. A videózásról sok pozitív visszajelzést kaptam, aminek nagyon örültem, de a minőségi videózáshoz rengeteg idő kell, amivel sokáig nem rendelkeztem. Jelenleg elérkeztem az életemnek egy olyan szakaszába, amikor megtehetem, hogy főállásom szüneteltetve belekezdjek abba a vonalba, ami eddig a hobbim, vagy ha úgy tetszik, mellékállásom volt.

A madárka ebben a hónap volt egy éves és az elmúlt egy évben ugyan nem fordítottam rá annyi figyelmet, amennyit szerettem volna, de így is lettek követőim, kedvelőim, akik kitüntettek bizalmukkal. Ezt köszönöm nekik.

Három vonalon szeretném lendületesebbé tenni a brandet. Az első vonal maga a főarculat, a papírdesign, a második a blogolás, a harmadik vonal a videózás, amit úgy tervezek, hogy kéthetente jelentkezem majd videóval DIY kategóriában (pl.: ünnepek, hétköznapi inspirációk).

Köszönöm, hogy elolvastad beköszönő bejegyzésem, várlak vissza legközelebb is, ha pedig egyedi meghívót/tnévjegykártyát/stb. szeretnél, keress bátran: thelbdesign@gmail.com.

blog_alairas2.png 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thelittlebirddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr3112921879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása