The little bird design

Őszi termések újragondolva - DIY

2017. október 13. - Adél Kecskeméti

Mielőtt ennek a posztnak nekiugrottam, naivan úgy gondoltam, percek alatt begyűjtöm az évszak adta terméseket és már kezdhetem is a munkát. Hát tévedtem… az őszi termésekből, amin én több féle-fajta termést értettem volna, lecsökkent egy féle-fajta termésre.  Sajnos a képeken kénytelen vagy beérni CSAK vadgesztenyével, mivel környékünk ennek a nagyhatalma.

 

1kep.png

Gesztenye, az ősz hímes tojása:

Hozzávalók:

  • vadgesztenye (kb. egy zacskóra való)
  • festék filc - vékony hegyű (fehér, ezüst, arany)
  • decoupage ragasztó
  • arany pigment por
  • 00-ás ecset
  • egy kisebb tál, amiben a ragasztót a pigment porral össze tudod keverni

Plusz hozzávalóként megemlíteném a rengeteg időt, mivel nem ötperces DIY-kodásról van szó (én azt hittem…). Attól függetlenül, hogy nagyon egyszerű lépésekből áll, ami a következők: végy egy gesztenyét, az általad kitalált designt, festék filc vagy a decoupage+arany pigment por keverékkel vidd fel a termésre. Váltogasd kedved szerint a színeket és a végén gyönyörű hímes gesztenyéket kapsz.

2kep.png

aranyp_decou.png

3kep.png

4kep.png

8kep.png

9kep.png

5kep.png

7kep.png

Ahogy a képeken jól látszik, nem kell túlgondolni a mintákat. Én sem tettem, van amelyikre egy vonalat húztam, van, amit pöttyökkel, van, amit virágokkal díszítettem.

Ha ötleted sincs, mit csinálj a gyerekkel/gyerekekkel, akkor ez tuti találat délutáni proginak  este nem lesz probléma az altatással.

blog_alairas2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://thelittlebirddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr10012970093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása