The little bird design

Egyszerű és egyedi karácsonyi csomagolások – DIY

2017. december 21. - Adél Kecskeméti

Tavaly karácsonykor mécsestartók, idén ajándékcsomagolások témakörben DIY-kodtam. Két videót is készítettem.

karacsonyi_csomagolas.jpg 

Az első videó

 

Az első videóval inkább azoknak kedvezek, akik szeretnek szöszmötölni és gondosan kitalálják az ajándékok csomagolását. 

 

A második pedig...

 

A második videó azoknak szól (amilyen én is vagyok), akiknek nincs sok idejük vagy nem szeretnek erre több időt szánni, mint amennyit nagyon muszáj. Hiszen úgy is egy-kettő eltávolításra kerül az ajándékról. Négy ötletet szedtem össze, mind minimalista. Mindegyik csomagolás alapja egy natúr csomagolópapír, amit az itthon talált egyéb dekorzsinegekkel, spárgával, zöld növényekkel, gömbdíszekkel dobtam fel. Van, ahol temperát és akrilfestéket is felhasználtam. Azt tartottam szem előtt, hogy amit itthon találok, azt hasznosítom, ne kelljen feles köröket mennem még ezzel is a karácsonyi forgatagban.

Természetesen nem mindenkinél van otthon például akrilfesték, vagy guminyomda, ezeket megoldhatjátok azzal a technikával, amit az első videóban mutattam, hogy krumpliból faragtok nyomdát és temperával nyomdáztok. 

 

Ha tetszettek a videók, ne felejts el feliratkozni YouTube-csatornámra, kövess itt, a blogon és Facebook-oldalamon.

Kellemes ünnepeket és boldog új évet kívánok! Találkozunk jövőre. 

blog_alairas2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://thelittlebirddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr8813516501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása